رضایی:فقدان مهارت‌های زندگی ریشه اصلی بسیاری از معضلات اجتماعی است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم رضایی‌بابادی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با فرمانداران و مشاوران بانوان و امور خانواده شهرستان‌های استان کرمانشاه، بر استفاده از ظرفیت بانوان و به‌کارگیری آنان در مسیر توسعه استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه نباید بانوان را تنها با دید نیمی از جامعه نگاه کرد، گفت: بانوان با تأثیرگذاری خود بر روی نیم دیگر جامعه در روند تعالی و رشد افراد بسیار موثر هستند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: وظیفه تربیتی و حس مادری حکایت از این دارد که با وارد صحنه کردن این قشر در جامعه شاهد تحول و دگرگونی خواهیم بود.

رضایی‌بابادی باورهای دینی قوی در بانوان را بزرگترین سرمایه برای آنان برشمرد و بیان داشت: این اعتقادات می‌تواند زمینه‌ساز تحول در جامعه باشد و با استفاده از این ظرفیت می‌توان مشکلات بسیاری را رفع کرد.

وی معتقد است، بهترین الگو برای رفع مشکلات استفاده از بسیج و تجربه موفق آن در دوران هشت سال دفاع مقدس است و جز این نیز الگوهای دیگر موفقیتی نخواهند داشت.

استاندار کرمانشاه بر توان جمعیت هلال احمر برای جذب جوانان و ایجاد شور مشارکت و ترویج فرهنگ کار در بین این قشر تأکید کرد و گفت: آموزش مهارت‌های زندگی را نباید فراموش کرد، چراکه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه ناشی از عدم کسب مهارت زندگی است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com